ChaaaChaaa<3

3btee häär!! ツ
Tänkte blogga lite till innan jag går & lägger mig
Som ni vet har vi gjort denna bloggen ida och lagt lite nya inlägg,video o bilder av JustinBieber<3
Släng gärna in en kommentar & tipsa andra vänner om vår fansida!
ALLA BELIEBERS ÄR VÄLKOMNA!

Vi är 3 stycken som bloggar (Jag,Mirre & Rita). Men just nu är Rita lite upptagen mä packning & sånt,för hon ska snart åka på semester (Tyskland tror jag) O hon behöver köpa grejer, så hon kan nt sitta vid datan mkt, men när hon är ledig kmr hon blogga lite nytt om JB :-)
Imo kmr det va Mirre som bloggar o kanske Rit om hon har tid,för jag ska shoppa imo & kmr nt hem tills kl.19.00,men så fort jag är hemma kmr jag börja skriva lite nytt om Justin ツ

HOPPAS VERKLIGEN ATT NI TKR OM VÅR BLOGG! ♥
Som Mirre innan sa kan ni kontakta oss på vår email : [email protected] lr adda oss på Facebook :D

Men aja,är skiit trött nu,ska titta på SAW2 (Kanal5) sen gå & lägga mig ;D
Ha det så bra ,BELIEBERS! ♥

NattiNatti♥Sweet dreams..

//3btee<3


PS. En sööt bild på coolingarna ;D Vem tkr ni är snyggast JB(JonasBrothers) lr vår JB(JustinBieber)?


Kommentarer
Postat av: Rexxhhep Kuung<3

Ingen av de!!

Alla e Bögar!!

2010-06-21 @ 14:15:09
Postat av: linda

Justin bieber hahaha .

2010-06-21 @ 18:18:08
Postat av: mirre

käft rex ! Gillar du oxå Jb linda ?

2010-06-21 @ 23:45:26
Postat av: linda

klart<3

2010-06-23 @ 12:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0