JUSTIN BLEV MISSTAGEN FÖR ATT VARA BIRTTISK SKÅDESPELARE?!

Justin var lämnad chockerad när flera brittiska fans bad om hans autograf efter att de misstagit honom för att vara en brittisk  skådespelare. 
Som alla vet,  så har Justin samlat massvis med Beliebers över hela världen sedan han nådde stjärnstatus förra året. Han är regelbundet omringad av tjejer när han är ute offientligt. Men Justin har inte nått alla delar av Storbritannien - nyligen hade en grupp tonåringar vänt sig till honom, eftersom de trodde att han var 17-årige skådespelaren Thomas Law från brittiska TV-serien Eastenders. 

Han säger: "Vissa tjejer bad om min autograf och sade sedan: 'Vi älskar dig i EastEnders' Jag hade aldrig hört talas om showen. Så jag googlade på skådespelaren, och, antar jag, det finns värre människor att jämföra med".

Weirrd...   Tkr verkligen nt att Justin liknar Thomas :S De är 2 helt olika personer.

Men han är iaf snygg ,tkr jag(Fast nt lika snygg som JB ;)   // 3btee ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0