Justin dumpade sin flickvän över telefon!!




, Han erkände att han har dumpat en tjej över telefon en gång.

Justin erkänner att han avslutade en relation över telefon med hans flickvän som han hade varit tillsammans med i sju månader under ett "hett" telefonsamtal men han insisterar på att det är inget han är stolt över.

Han sa: "Jag har dumpat en tjej över telefon - det är hemskt, eller hur? Vi började bråka under ett telefon samtal så jag sa typ: 'Jag vill inte vara tillsammans med dig längre' och hon grät. Jag såg henne efter det och det var ganska pinsamt, men nu är vi inte fiender, så det är cool. Men jag rekommenderar det inte, det är väldigt elakt!"

Bieber gick också emot sin mammas önskningar när han började dejta den här tjejen och hans mamma ville inte att han skulle ha en seriös relation med någon förens han var 16 år.

Han berättade för Top of the Pops Magazine: "Min mamma sa att jag inte var tillåten till att dejta förens jag var 16 år, men jag bröt den regeln. Hon kom på mig och hon sa 'Jag är besviken på dig'."

/Rita <3 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0