Mirre ♥

-     om oss

Hejj,mitt namn är Mihreta & kallas för Mirre,vi e 4 tjejer som bloggar Ebtesam,Rita,Lara & jag så klart :) . Idag så är det jag som börjar blogga, Ebte har fixxat till lite men aja jag ska berätta lite om oss 4:a :) Som jag redan har skrivit mitt namn är Mihreta men kallas för Mirre jag är 14 år & bor i Sverige (Landskrona). Jag kmr från bosnien & är bosnisk.Jag har en bror som är 13 & han heter Sejdin :) Jag gillar Justin Bieber (JB) jag är helt galen i han för att han är skit snygg xD Jag gillar att umgås med mina vänner & familj, & att lyssna på musik så klart det är de bästa jag vet & jag gillar mat ^^ Jag är ofta barnvakt till min kusin Sara hon är bara 1 år & skit gullig jag gillar Ebtes lillsyrra oxå sana hon är oxå 1 år hur gullig som helst ^^ men ska jag berätta om Ebte. Ebtesam heter så & kallas för 3bte, de är 7st i familjen hon har 3 syrror & 1 bror xD De heter Sana,Sara,Salma,Faisal.Ebte kmr från Afghanistan & är afghan, hon ska snart KANSKE flytta till Dubai hon umgås ofta med sin kille&vänner hon brukar alltid lyssna på musik annars dör hon ^^ Hon gillar nt JustinBieber ,hennes favorit Rihanna xD älskar djur o twilight böckerna,hon är 13 år hon älskar regn ahh vilken dum tjej men jag älskar henne iaf hhahaha^^ hon bor i Sverige (Landskrona).Så nu ska jag berätta om Rita,tjejen heter Rita dom är 5st i familjen hon har 2 brödrar som heter Meiton & Erland men kallas för Lilli ,hon är tvilling med sin bror Meriton ,hon är 13 år och bor i Härslöv. Hon är ett bieber fan, hon är GALEN i Justin Bieber mke mke mer galnare i han än vad jag är xD Rita älskar att umgås med familj&vänner ,hon och Ebte har varit vänner i 8år sen dagis & dom är fort vänner bra vaa? ;) jag tycker att hon har ett fint leende<3 hennes lillbrorsa Lilli är 7år ,Meriton kallas Meri & han är 13 (tvillingbror) (Y).Hon älskar djur (hundar) & att va vid datan hon är ofta inne på msn,facebook (Fb) & inne på www.justindrewbieber.blogg.se som jag sa, den sidan är skit bra man får veta allt om JB´,&  nu vet ni allt om oss 3:a!!xD


Om ni har frågor så kan ni kontakta oss på

Msn: [email protected]
Facebook: Ebtesam Safi,Mire Karic,Rita Juniku ,//ska sätta in en bild på oss 3 & mest på JB ♥ 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0